Російська газета вийшла на обкладинці із Зеленським і жартом, який ТНТ вирізав зі "Слуги народу"

На першій сторінці газета розмістила портрет Володимира Зеленського, яким проілюстрована стаття про те, що в Конституцію України не буде вписано особливий статус Донбасу, як то лобіює РФ.

Але головне не це.

Головне, що внизу сторінки розміщена реклама годинників Hublot.

"Відомості" таким пасажем (навмисно чи ні - не ясно) потролили ТНТ і тих, хто вирізав жарт з українського серіалу "Слуга народу", перші серії якого показали на російському телебаченні, а потім зняли з ефіру.

У серіалі справа була так: новообраний президент України Василь Голобородько (якого грає Зеленський) вибирає годинник, йому пропонують Hublot (вимовляється як "хубло"), зазначаючи, що їх носить Путін. У відповідь Голобородько дивується: "Путін - хубло"?

Саме ці два слова стали поперек горла цензури, і тому вони зникли із серіалу. Але тепер воскресли на першій шпальті "Відомостей".

Чистий збіг обставин😁 

Співпрацівниця видання Ксенія Болецька на своїй сторінці в Facebook написала: "Передаємо привіт ТНТ. Просто так вийшло".

Власник "Відомостей" Дем'ян Кудрявцев сказав виданню "Підйом", що газета не керує рекламою, яка виходить на сторінках видання.

- Так, рекламодавець завжди говорить, на якій шпальті він хоче рекламу. Але вони (компанія Hublot) не могли знати про те, що буде розміщено на шпальті. А ті люди, які писали статтю про Зеленського, не могли знати, яка буде реклама. Це заборонено, - пояснив Кудрявцев.

Як "Слуга" опинився в Росії?

Телеканал ТНТ 10 грудня анонсував показ серіалу "Слуга народу". Раніше він не був в ефірі російських телеканалів, але росіяни могли подивитися його в YouTube та за передплатою на Яндексі та "КиноПоиске".

Було оголошено, що "Слуга народу" буде виходити в ефір щодня по буднях. ТНТ показав дві серії, вирізавши "Путін - хубло", а потім оголосив, що інші серії першого сезону в ефір не вийдуть, а будуть доступні в онлайн-кінотеатрі Premier.

Генеральний директор холдингу "Газпром-медіа", в який входить ТНТ, Дмитро Чернишенко сказав, що серіал "спочатку купувався для платної платформи".

У студії "Квартал 95" заявили, що права на телетрансляцію серіалу із Зеленським російському телеканалу передала шведська компанія Eccho Rights, яка володіє світовими правами на дистрибуцію деяких продуктів "Кварталу".

Перші серії "Слуги", показані в ефірі ТНТ 11 грудня, були найпопулярнішими за інші проєкти каналу – серіали "Інтерни" та "СашаТаня", написала "Медуза" з посиланням на Mediascope по Москві.

Частка першої серії серіалу склала 4,6%, і 5% - другій. До "Слуги" в ефірі ТНТ пройшли чотири серії "Інтернів" з максимальною часткою 4,6%, а після - "СашаТаня" з часткою 4,1%.

Ганна Мамонова
Для публікації коментарів потрібно авторизуватись!
Через соцмережi
Через пошту
Ви
Пошук
Увiйти
Через соцмережi
Через пошту